søndag 27. september 2015

Grågrått med berry


Suso Socke, ulven på sparkesykkel, er jo bare så kul og det var utrolig herlig å få sy en body av det stoffet! Jeg bestemte meg for en body med helåpning eller jukseomslag (det er jo ikke noe omslag, bare en knappeløsning nedover). Ermene fikk bli i jersey med grå sirkler og kantingen ble i grå ribb. Når jeg vel var ferdig innså jeg at det ble for grått for meg og valgte å sprite opp med rosa knapper...

Som match til bodyen har jeg sydd et par leggings i jerseyen med grå sirkler, disse fikk rosettribb nederst. Jeg har sett disse søte buksene i Sverige en stund, og nå var det min tur. Jeg brukte grå ribb til rosetten, men kunne jo også lett ha brukt samme sirkeljersey.

Siden Lillesøt er i boble-/siklemodus sydde jeg en matchende siklesmekke i grå sirkler med jersey i fargen berry på baksiden. Jeg lurer litt på om jeg skulle sydd en til, men med Suso Socke på den. Det går jo noen smekker i løpet av en dag...

:materiale:
Suso Socke i grått (denne finnes også i mint og peach)
Jersey i lys grått med sirkler
Grå ribb
Rosa jersey Berry
Alle stoffene er fra Klar, ferdig - sy!
Rosa KAM-knapper i plast fra Lykkedragen

Siden jeg syntes det var så søtt, følger det et lite bilderas under... :p

      




1 kommentar:

LilleLeo sa...

For et nydelig sett! Perfekt match!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Her syr Gekko!

Gekko har gått fra å være en syfreak på hobbybasis til å designe egne kolleksjoner og ta fram egne stoffer.
Da bloggen tok sin form i 2007 bodde jeg i Sverige og blogget på svensk. Nå har jeg tilhold i Norge og blogger på norsk.

Her i bloggen er det mye fokus på hva jeg syr og hvordan jeg gjør det.
Gekko har kleskolleksjon i flere butikker og selger stoffer fra egen nettbutikk samt forhandlere utenfor Norge.
Besøk gjerne nettbutikken for å se mer!
www.gekkobarn.no